Polski English Deutsch
Start Kontakt Szukaj Mapa strony

Szukaj w serwisie


Wdrożenie teleinformatycznego systemu
ATMOTERM S.A. realizował od kwietnia 2009 r. do marca 2010 r. projekt pn. „Wdrożenie innowacyjnego teleinformatycznego systemu zarządzania firmą zwiększającego efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa”.

W wyniku realizacji projektu zostały zakupione, wdrożone i zintegrowane następujące systemy:
  • System CRM Customer Relationship Management
  • System CEM Customer Experience Management
  • System PM Project Management
  • System HR Human Resources
  • System elektronicznej listy obecności
  • Baza zasobów firmowych wraz z systemem rezerwacji tych zasobów
  • System Rozliczeń
  • System SWP Serwer Wersjonowania Plików
  • System Zakupy
  • System EBP (Elektroniczna Baza Produktów)
  • Zakup 3 serwerów
  • W wyniku realizacji projektu zatrudniono 5 nowych pracowników

Projekt współfinansowany był przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

  • OŚ 1. Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu
  • Działanie 1.3 Innowacje, badanie, rozwój technologiczny
  • Poddziałanie 1.3.2 Inwestycje w innowacje w przedsiębiorstwach



  poleć znajomemu drukuj
ATMOTERM S.A. ul. Łangowskiego 4 45-031 Opole tel. 77/4426666 fax 77/4426695 e-mail: office@atmoterm.pl
Nasze serwisy: www.ekowiedza.pl l www.remas.pl l www.ekoforum.opole.pl l Projekty unijne